Τα συστατικά που χρειάζεσαι στη διατροφή σου για υγιή μαλλιά

24/10/2016 12:47
Τα συστατικά που χρειάζεσαι στη διατροφή σου για υγιή μαλλιά

Όπως έχουμε ξαναπεί με αρκετές αφορμές, η σωστή και ισορροπημένη διατροφή συμβάλλει στην καλή υγεία τόσο του οργανισμού στο σύνολό του, όσο και σε επιμέρους περιπτώσεις, όπως εκείνη των μαλλιών.
Αν σε ενδιαφέρει να επενδύσεις στη μακροπρόθεσμη υγεία των μαλλιών σου, τότε δεν έχεις παρά να εντάξεις στη διατροφή σου αυτά τα 6 στοιχεία, που θα σε βοηθήσουν (το καθένα για διαφορετικούς λόγους) προς αυτή την κατεύθυνση.

1) Πρωτεΐνες
Τα μαλλιά έτσι κι αλλιώς είναι φτιαγμένα από πρωτεΐνες, οπότε εσύ αυτό που έχεις να κάνεις είναι να καταναλώνεις μια σημαντική ποσότητα από αυτές σε εβδομαδιαία βάση, για να αναπληρώνεις τα αποθέματά σου και να κρατάς τις φύτρες σου πυκνές και υγιείς. Προσοχή: όταν λέμε πρωτεΐνες, δεν εννοούμε απαραίτητα τις ζωικές, που σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να έχουν και επιβλαβείς για τον οργανισμό συνέπειες, υπάρχουν πολλές και χρήσιμες φυτικές πρωτεΐνες εκεί έξω.

2) Σίδηρος
Ο σίδηρος βοηθά τα μαλλιά σου να παραμένουν δυνατά. Να θυμάσαι ότι απορροφάται καλύτερα από τον οργανισμό όταν συνδυάζεται με βιταμίνη C.

3) Ω-3 λιπαρά
Το λίπος είναι το κλειδί στην υγεία του τριχωτού της κεφαλής σου, αφού χωρίς αυτό το δέρμα ξηραίνεται και δημιουργεί φλεγμονές, οδηγώντας σε απώλεια τριχών. Και δεν υπάρχει πιο υγιεινή πηγή λίπους από εκείνη των Ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία μπορείς να βρεις σε ψάρια όπως ο σολομός και η πέστροφα ή στο φυτό λίνο, στους σπόρους chia και στα καρύδια.

4) Ψευδάργυρος
Ο ψευδάργυρος είναι το σημαντικότερο στοιχείο στην αναδόμηση της κερατίνης, του κυριότερου συστατικού των μαλλιών. Κόκκινο κρέας, σπόροι κολοκύθας, ρεβίθια είναι οι τροφές που θα σου εξασφαλίσουν τον ψευδάργυρο που χρειάζεσαι.

5) Βιταμίνη Α
Ενισχύει τη λάμψη των μαλλιών και καταπολεμά την ξηρότητα. Γλυκοπατάτες, μάνγκο, καρότα και κολοκύθα θα σου χαρίσουν τη βιταμίνη Α που χρειάζεσαι.

6) Βιταμίνη C
Η βιταμίνη C ενισχύει τη δομή των μαλλιών, προφυλάσσοντάς τα από τα σπασίματα στις άκρες. Εξαιρετικές πηγές της βιταμίνης C είναι τα πορτοκάλια, η γλυκοπατάτα, το ακτίνιδιο και η παπάγια.
ladylike.gr