Image default
Υγεία

Αντιμετώπισε το στρες με 5 θρεπτικές τροφές

Ο διαλογισμός, η τακτική άσκηση και ο ποιοτικός ύπνος είναι αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης του στρες.

Εξίσου σημαντική μπορεί να αποδειχθεί και η συμβολή της κατάλληλης διατροφής στη μείωση του στρες και του άγχους.

Δείτε 5 τροφές που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε το στρες:

Αβοκάντο

Είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία καταπολεμούν τη φλεγμονή στον οργανισμό, αλλά και σε πολλές ακόμη αντιφλεγμονώδεις ενώσεις. Τα υγιεινά λιπαρά του αβοκάντο βοηθούν την καλή αιμάτωση του εγκεφάλου και συνδέονται με τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Κάσιους

Οι νόστιμοι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε ψευδάργυρο, ένα στοιχείο που παίζει σημαντικό ρόλο στην διαχείριση του στρες από τον εγκέφαλο. Έχει βρεθεί ότι άτομα με χρόνιο στρες εμφανίζουν σημάδια βελτίωσης όταν λαμβάνουν συμπληρώματα ψευδαργύρου.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα έχει συσχετιστεί με υψηλότερα επίπεδα σεροτονίνης (μια χημική ουσία υπεύθυνη για τη ρύθμιση της διάθεσης). Είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο μειώνει το άγχος. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να καταναλώνετε αλόγιστα σοκολάτα, αλλά ένα μικρό κομμάτι με 70-85% κακάο μπορεί να σας κάνει καλό.

Γκρέιπφρουτ

Τα γκρέιπφρουτ είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, καθώς και τις σωματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις του στρες. Αν δεν σας αρέσει το γκρέιπφρουτ, δοκιμάστε πορτοκάλια ή πιπεριές, που είναι επίσης πλούσια σε

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, είναι πλούσια σε φολικό οξύ, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων σεροτονίνης. Τα σπαράγγια περιέχουν επίσης υψηλά επίπεδα αυτής της υδατοδιαλυτής βιταμίνης.

Πηγή: onmed.gr

Related posts

Πόνος στην πλάτη: Πρέπει να ανησυχώ;

mysite

Δείτε πόσο αλκοόλ ανεβάζει τη χοληστερόλη

alexpap

Σκολίωση: Τα πέντε σημεία ελέγχου για γονείς

mysite

Αποσύρονται από την αγορά τα βρεφικά γάλατα Frezylac

victoria.exnet

6 πράγματα που κάνουμε καθημερινά και χάνουμε Χρόνο Ζωής

vasilis.exnet

Αλκοόλ, ζάχαρη, λίπη: μέχρι ποιο σημείο αντέχουμε;

alexpap