Image default
Διατροφή Υγεία

Γυμναστική και διατροφικά λάθη

 

Είναι πολύ εύκολο όταν ξεκινάμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής και βλέπουμε σιγά-σιγά τα αποτελέσματα στο σώμα μας να κάνουμε ορισμένα λάθη γύρω από την διατροφή μας. Το αποτέλεσμα είναι να μην στηρίζουμε επαρκώς τον οργανισμό μας και να μην βλέπουμε να επιβραβεύονται αναλόγως οι κόποι μας όταν ασκούμαστε.

Τι κάνουμε λάθος, λοιπόν;

Τρώμε υπερβολικά

Είναι λογικό μετά από μια καλή προπόνηση να νιώθουμε πεινασμένοι, αλλά το γεγονός πως καίμε θερμίδες με την γυμναστική δεν είναι δικαιολογία για να τις ξαναπάρουμε με το παραπάνω. Επιπλέον, δεν ισχύει πως όλοι οι άνθρωποι που γυμνάζονται χρειάζονται περισσότερες θερμίδες στην καθημερινή τους διατροφή. Αυτό είναι αλήθεια για τα άτομα που κάνουν έντονη γυμναστική, για να έχουν εξίσου έντονα αποτελέσματα – όπως να αυξήσουν σημαντικά τον όγκο τους.

Τρώμε υπερβολικά λίγο

Επίσης πολύ εύκολο λάθος να κάνουμε με το πρώτο. Πολλές φορές νιώθουμε πως πρέπει και να γυμναζόμαστε σκληρά, αλλά και κάνουμε και περιοριστική διατροφή για να καταφέρουμε να χάσουμε κιλά. Το μόνο που θα καταφέρουμε, όμως, αν το κάνουμε αυτό, είναι να εξαντληθούμε – ή και να δημιουργήσουμε σοβαρό πρόβλημα στον οργανισμό μας. Χρειαζόμαστε μέτρο, και στο πόσο έντονα γυμναζόμαστε (ειδικά αν είμαστε αρχάριοι), και στο να μην ξεφεύγουμε (ούτε προς τα πάνω, ούτε προς τα κάτω) με τις θερμίδες.

Δίνουμε υπερβολική προσοχή στα συμπληρώματα

Με πολύ απλά λόγια, κάποιος που γυμνάζεται απλώς για να διατηρείται σε φόρμα, δεν χρειάζεται συμπληρώματα. Τα συμπληρώματα δίνονται είτε σε άτομα που πάσχουν από κάποια έλλειψη ή από κάποια πάθηση που δεν τους επιτρέπει να αφομοιώνουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, είτε σε αθλητές που θέλουν σημαντικά να αυξήσουν τις επιδόσεις τους. Συνεπώς, ακόμα κι αν θέλετε κάποια στιγμή να αποκτήσετε κοιλιακούς-φέτες, η αρχή του ταξιδιού είναι λάθος στιγμή για συμπληρώματα πρωτεΐνης.

Τρώμε ό,τι θέλουμε επειδή νομίζουμε ότι μπορούμε

Μικρό μυστικό: Η πίτσα είναι κακή τροφή, είτε γυμναζόμαστε, είτε όχι. Επίσης, οι θερμίδες δεν είναι το παν. Οι τροφές μας πρέπει να είναι υγιεινές και πλούσιες στις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Χωρίς αυτά, χάνουμε πολλά από τα οφέλη της άσκησης, και χρειάζεται μάλιστα να κουραζόμαστε πολύ περισσότερο για να τα κερδίσουμε.

Δεν πίνουμε αρκετό νερό

Δεν υπάρχει κανόνας γύρω από το πόσο ακριβώς νερό πρέπει να πίνει ο καθένας μας, αλλά είναι σημαντικό να μην είμαστε ποτέ αφυδατωμένοι. Ο πιο εύκολος τρόπος να το καταλάβουμε αυτό είναι να δούμε το χρώμα που έχουν τα ούρα μας. Αν είναι ανοιχτόχρωμα μετά την προπόνηση, όλα είναι εντάξει.
πηγή

Related posts

Οστεοαρθρίτιδα: Διαβάστε ποια είναι τα πρώιμα συμπτώματα της

alexpap

Το “θαυματουργό” βότανο με τα πολλαπλά οφέλη.

vasilis.exnet

Νέα έρευνα για τη χρήση της μαριχουάνας

mysite

Νερό: Γιατί δεν πρέπει να το πίνουμε κρύο

mysite

Το μασάζ σε ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματος αυξάνει τη μακροζωία

mysite

Οι πέντε συνήθειες που χαρίζουν σε έναν 50άρη πάνω από 30 χρόνια ζωής

alexpap