Image default
Υγεία

Διάφορα αλκοολούχα ποτά και διαβήτης

Αλκοόλ και διαβητης και πληροφορίες για διαφορα αλκοολούχα ποτά . Το αλκοόλ μπορεί να τροποποιησει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, επειδή εμποδίζει την ηπατική παραγωγή γλυκόζης. Ως συνέπεια αυτού του γεγονότος , μπορεί να συμβεί υπογλυκαιμία μετά από μια νύχτα πόσης.

Αυτο έχει ως αποτέλεσμα, τα άτομα με διαβήτη συχνά να συμβουλεύονται να τρώνε κάτι για να αντισταθμίσουν την αναμενόμενη πτώση των επιπεδων σακχαρου στο αιμα . Το αλκοόλ επηρεάζει διαφορετικούς ανθρώπους με διάφορους τρόπους, οπότε σε περίπτωση αμφιβολίας, μετρηστε το σάκχαρο του αίματός σας για να δείτε πώς επηρεάζεται από το αλκοόλ.

Μερικοί άνθρωποι μπορεί παραμελήσουν το σάκχαρο τους όταν πίνουν αλκοόλ και να μην ανησυχούν πάρα πολύ για τα επίπεδα του. Ωστόσο, αυτό είναι λάθος και καλό είναι να ελέγχετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, όποτε είναι δυνατόν, για να πάρετε μια ιδέα για το πώς τα διαφορετικά ποτά επηρεάζουν τις τιμες σακχαρου στο αίμα σας .

Ένα άλλο γεγονός που πρέπει να έχουμε υπόψη μας είναι ότι τα διαφορα αλκοολούχα ποτά περιέχουν διαφορετικές συγκεντρώσεις υδατανθαρακων . Αλλά έχουν ελαχιστες η  μηδενικές ποσότητες , ενώ αλλά έχουν υδατάνθρακες σε διάφορες συγκεντρώσεις  . Ας δούμε και ανα κατηγορίες τι ισχύει :

Μπύρες

Οι κανονικες laggers τείνουν συνήθως να ποικίλουν σε περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες από περίπου 10 έως 15 g per pint.

Ορισμένες “light” μπύρες  έχουν λιγότερα από 10g υδατάνθρακες per pint  και μερικές λιγότερο από 5g υδατάνθρακων.

Οι pilsners παρότι πιστεύεται ότι έχουν μια σχετικά καλοήθη  επίδραση στο σάκχαρο του αίματος, είναι καλύτερο , όπως και με κάθε ποτό μεταξύ αυτής της λίστας, να μετρήσετε  για να βεβαιωθείτε τι αποτέλεσμα έχουν στα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σας .

Οι Stouts, Porters και Guinness τείνουν να βρίσκονται στην  υψηλότερη κλιμακα περιεκτικότητας των υδατανθράκων ανάμεσα στις μπύρες και μπορούν να έχουν πάνω από 20g υδατανθράκων per pint.

Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από real ales με συνήθη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες από 10 έως 20 γραμμάρια υδατανθράκων per pint .

Ορισμένες real ales μπορούν να έχουν  πρόσθετη γεύση με επιπλέον ζάχαρη ή μέλι και να είστε προετοιμασμένοι το αποτέλεσμα να ποικίλει ανάλογα με τις διάφορες μπύρες.

Κρασιά, ενισχυμένα κρασιά και σαμπάνιες

Ο κόκκινος οίνος δέχεται γενικά καλες κριτικές χάρη στις συγκεκριμένες χημικές ουσίες  (ενώσεις πολυφαινόλης και ρεσβερατρόλης) που περιέχει.

Όπως θα περιμένατε, τα ξηρά κρασιά η σαμπάνιες έχουν χαμηλότερα επίπεδα υδατανθράκων από τα γλυκά κρασιά η σαμπάνιες.

Ένας ξηρός οίνος μπορεί να έχει μόλις 1-2g υδατάνθρακων σε ένα μέτριο ποτήρι  (200ml) ενώ ένα ιδιαίτερα γλυκό κρασί μπορεί να έχει πάνω από 10g υδατάνθρακες.

Ένα ημίγλυκο κρασί είναι πιθανό να έχει 5 έως 10g υδατάνθρακες στο standard ποτήρι .

Οι ενισχυμένοι οίνοι, όπως το sherry και το port , τείνουν να είναι πιο γλυκοί από τους επιτραπέζιους οίνους. Ένα ποτήρι port μπορεί να περιέχει έως και 20 γραμμάρια υδατάνθρακες.

Για να διατηρήσετε το περιεχόμενο των υδατανθράκων σε χαμηλές τιμες , αναζητήστε ξηρές ποικιλίες.

Αποστάγματα και λικέρ

Τα αλκοολούχα ποτά, όπως το τζιν, η βότκα, το ουίσκι και ακόμη και το ρούμι, είναι εξαιρετικά αποσταγμένα και δεν πρέπει να περιέχουν σάκχαρα. Με τα οινοπνευματώδη ποτά, η προσοχή αφορά περισσότερο αυτά με τα οποία αναμιγνύονται.

Ο χυμός πορτοκαλι και άλλοι χυμοί περιέχουν μια σχετικά υψηλή ποσότητα υδατανθράκων – περίπου 20 γραμμάρια σε μια μικρή δόση 200 ml.

Στα λικέρ, από την άλλη πλευρά, είναι περισσότερο μικτή η κατάσταση και οι τιμές των υδατανθράκων τους μπορεί να διαφέρουν σημαντικά.

Η Creme de Menthe, η Sambuca και η Amaretto περιέχουν πάνω από 15g υδατάνθρακες per shot , οπότε προσέξτε εάν πίνετε αυτά. Το Kirsch, το Irish Cream και το Grand Marnier μπορεί να είναι καλύτερες επιλογές αν θέλετε να έχετε ένα λικέρ, παρόλο που και αυτά  περιέχουν ακόμη και 10g υδατάνθρακες per shot.

Αξίζει να επαναλάβουμε σε αυτό το σημείο ότι τα αλκοολούχα ποτά μπορεί να οδηγήσουν σε καθυστερημένη υπογλυκαιμική επίδραση, επομένως να είστε προσεκτικοί και, όποτε είναι δυνατόν, να ελέγχετε το σάκχαρο του αίματός σας για να είστε βέβαιοι.

Για τις μονάδες μετρησεις και για αναλυτικοτερους υπολογισμούς

www.nhs.uk/live-well/alcohol-support/calculating-alcohol-units

Πληροφορίες

diabetes.co.uk.

Δείτε την όλη την αρθρογραφία του γιατρού στο mediteam.gr
https://mediteam.gr/category/κωνσταντινοπουλος/

Κωνσταντινόπουλος Παναγιώτης Ειδικός Παθολόγος
www.konstantinopoulos.gr

πηγή

Related posts

Μήπως ο μεταβολισμός σας έχει αργό ρυθμό; ποιοί είναι οι παράγοντες που καθορίζουν αυτό τον ρυθμό

alexpap

«Σκυτάλη» στον γενικό πληθυσμό δίνουν οι υγειονομικοί – Πώς θα συνεχιστούν οι εμβολιασμοί

alexpap

Νέα έρευνα για τη χρήση κινητού από τις εγκύους

mysite

Γιατί απαγορεύεται να ζεσταίνετε ξανά και ξανά το ρύζι:SOS για δηλητηριάση

Πόσο ένοχοι είναι οι «κακοί» υδατάνθρακες για τα καρδιαγγειακά επεισόδια;

alexpap

Τα θρεπτικά συστατικά της φέτας

victoria.exnet