Image default
Διατροφή

Διατροφή για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Τα εορταστικά τραπέζια σας βρίσκουν αρκετά φουσκωμένους;

Ήρθε λοιπόν η ώρα να ξαναμπείτε σε ένα πιο ήρεμο ρυθμό διατροφής και να διώξετε από επάνω σας τις τοξίνες και τις κατακρατήσεις των πασχαλινών εδεσμάτων. Βοηθήστε δηλαδή τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί. Η αποτοξίνωση, ως φυσιολογική διαδικασία του οργανισμού, αποτελεί μια σημαντικότατη και άκρως απαραίτητη διαδικασία.

Μέσω της διατροφής μας, ουσιαστικά βοηθάμε τον οργανισμό να πραγματοποιήσει τη δική του φυσική αποτοξίνωση. Για το λόγο αυτό από σήμερα και μετά :

– Αποφύγετε την κατανάλωση κρέατος για να δώσετε στον οργανισμό σας υγιεινές ανάσες χωρίς λίπος και χοληστερίνη.

– Βάλτε ως κυρίως μενού στο σπίτι ψάρι, περισσότερα όσπρια και λαδερά, ελαφριά ζυμαρικά με σάλτσες λαχανικών, συνοδευόμενα πάντα από σαλάτες εποχής.

– Έχετε πολλά γεύμα μέσα στην ημέρα, χρησιμοποιώντας ως σνακ φρούτα και φρέσκους χυμούς φρούτων και λαχανικών.

– Έχετε ένα ελαφρύ βραδινό, όπως σαλάτα ή γιαούρτι με φρούτα ή/και δημητριακά.

– Μειώστε το αλάτι στο φαγητό και αντί αυτού χρησιμοποιείτε κάποιο υποκατάστατο, λεμόνι, ξύδι και αρκετά μυρωδικά.

– Πίνετε αρκετό νερό και φτιάξτε αφεψήματα όλων των ειδών, χωρίς προσθήκη ζάχαρης. – Ενισχύστε την καθημερινή σας φυσική δραστηριότητα.
madata.gr

Related posts

Κανέλα καί αδυνάτισμα…

alexpap

5 προβλήματα υγείας του καλοκαιριού και πως να τα λύσετε μέσα από τη διατροφή σας

mysite

θυρεοειδής: Kαλές και κακές τροφές για τη λειτουργία του

alexpap

Όσοι τρώνε πολλά τηγανητά φαγητά (πατάτες, ψάρια, σνακ κ.α.), αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο για σοβαρό καρδιαγγειακό επεισόδιο

alexpap

Καρδιαγγειακές παθήσεις: Τι αναδεικνύουν οι επιστήμονες σε νέα μελέτη

alexpap

Κάστανα : Τα οφέλη της κατανάλωσης τους για τον οργανισμό

adrianos.exnet