Image default
Διατροφή

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πώς να χάσετε τα κιλά που πήρατε

Μετά τη γέννηση του μωρού σας, την επιστροφή και την προσαρμογή στη νέα καθημερινότητα, αρχίζει να σας απασχολεί , εκτός από την έλλειψη ύπνου, η απώλεια των παραπανίσιων κιλών.
Είναι πολύ σημαντικό να έχετε ρεαλιστικούς στόχους σχετικά με την απώλεια βάρους μετά την εγκυμοσύνη και να μην περιμένετε να χάσετε σε σύντομο χρονικό διάστημα τα κιλά που πήρατε μέσα σε εννέα μήνες. Επίσης, διαφορετικές είναι οι ανάγκες σας αν θηλάζετε, γιατί οι ενεργειακές απαιτήσεις είναι αυξημένες κατά 200 έως 500 θερμίδες και άλλες είναι αν ταΐζετε το μωρό σας με μπιμπερό.
newsbomb.gr

Related posts

Αυτές είναι οι απόλυτες πηγές καλών υδατανθράκων

Αυτές είναι οι τροφές που μας κάνουν… junkie! Πώς και γιατί εθιζόμαστε;

mysite

Η ψυχική υγεία σχετίζεται άμεσα με τη διατροφή που επιλέγουμε

alexpap

Κανέλα : Το μπαχαρικό που ρυθμίζει το ζάχαρο και βοηθά στην καταπολέμηση του διαβήτη

adrianos.exnet

Ξεπεράστε την επιθυμία για σοκολάτα

alexpap

Επικίνδυνα τα “κατσαρά” λαχανικά σύμφωνα με έρευνα

mysite