Image default
Διατροφή

Επτά συμβουλές για καλή διατροφή και απώλεια βάρους

Δεν είναι μόνο το τι τρώτε που επηρεάζει το βάρος σας, αλλά και το τι πίνετε. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ ανέφερε ότι τα υγρά αποτελούν το 22% των συνολικών θερμίδων στη διατροφή του μέσου Αμερικανού. Παρακολουθήστε τις θερμίδες που καταναλώνετε από καφέδες, αλκοόλ, smoothies, αναψυκτικά και χυμούς φρούτων. Ένας μέσος καπουτσίνο με πλήρες γάλα, χωρίς ζάχαρη περιέχει 160 θερμίδες (ανά 350 ml). Αν πίνουμε δύο από την ημέρα τότε καταναλώνουμε σχεδόν 10.000 θερμίδες το μήνα μόνο από τον καφέ μας. Ένα χάρτινο κουτί 330ml χυμού φρούτων περιέχει επίσης 160 kcal. Όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν καταναλώνουμε πολλές επιπλέον θερμίδες καθημερινά από ποτά. Να θυμάστε ότι θερμίδες σε υγρή μορφή δεν μας προκαλούν αίσθηση κορεσμού, δηλαδή δεν χορταίνουμε. Οι μελέτες δείχνουν ότι όταν οι άνθρωποι προσλαμβάνουν θερμίδες από υγρά, δεν αντισταθμίζουν αυτές τις θερμίδες μειώνοντας το υπόλοιπο της πρόσληψης από την τροφή τους. Με άλλα λόγια είναι απίθανο να φάμε λιγότερο μετά από ένα υψηλής θερμιδικής αξίας ποτό.

gazzetta.gr

Related posts

Τροφές που πρέπει να αποφύγετε αν έχετε πέτρες στα νεφρά

alexpap

Τι λάθη κάνω στη διατροφή μου;

mysite

Νέος αισθητήρας ο οποίος ανιχνεύει αν το ουίσκι είναι καθαρό

mysite

Η υγιεινή διατροφή στη μάχη κατά της υπέρτασης

Ποιο είδος σοκολάτας είναι το πιο ωφέλιμο

victoria.exnet

Πώς μπορεί η διατροφή να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου