Image default
Διατροφή

Επτά συμβουλές για καλή διατροφή και απώλεια βάρους

Δεν είναι μόνο το τι τρώτε που επηρεάζει το βάρος σας, αλλά και το τι πίνετε. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ ανέφερε ότι τα υγρά αποτελούν το 22% των συνολικών θερμίδων στη διατροφή του μέσου Αμερικανού. Παρακολουθήστε τις θερμίδες που καταναλώνετε από καφέδες, αλκοόλ, smoothies, αναψυκτικά και χυμούς φρούτων. Ένας μέσος καπουτσίνο με πλήρες γάλα, χωρίς ζάχαρη περιέχει 160 θερμίδες (ανά 350 ml). Αν πίνουμε δύο από την ημέρα τότε καταναλώνουμε σχεδόν 10.000 θερμίδες το μήνα μόνο από τον καφέ μας. Ένα χάρτινο κουτί 330ml χυμού φρούτων περιέχει επίσης 160 kcal. Όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν καταναλώνουμε πολλές επιπλέον θερμίδες καθημερινά από ποτά. Να θυμάστε ότι θερμίδες σε υγρή μορφή δεν μας προκαλούν αίσθηση κορεσμού, δηλαδή δεν χορταίνουμε. Οι μελέτες δείχνουν ότι όταν οι άνθρωποι προσλαμβάνουν θερμίδες από υγρά, δεν αντισταθμίζουν αυτές τις θερμίδες μειώνοντας το υπόλοιπο της πρόσληψης από την τροφή τους. Με άλλα λόγια είναι απίθανο να φάμε λιγότερο μετά από ένα υψηλής θερμιδικής αξίας ποτό.

gazzetta.gr

Related posts

Πατατάκια: 6 λογοι για να μην τρωτε

alexpap

Φάτε σοκολάτα, κάνει καλό!

Τι πρέπει να αποκλείσετε από τη διατροφή των παιδιών σας και γιατί

5 προβλήματα υγείας του καλοκαιριού και πως να τα λύσετε μέσα από τη διατροφή σας

mysite

Συμπεριλάβετε 12 αμύγδαλα στην διατροφή σας καθημερινά

adrianos.exnet

Υπάρχει κάτι που μπορεί να μας δώσει περισσότερη ενέργεια από τον καφέ

mysite