Image default
Διατροφή

Ζεστή σοκολάτα: Tι προσφέρει στην υγεία μας το αγαπημένο ρόφημα;

Ζεστή σοκολάτα: Tι προσφέρει στην υγεία μας το αγαπημένο ρόφημα;

H ζεστή σοκολάτα είναι ένα αγαπημένο ρόφημα του χειμώνα που με την γλυκιά γεύση και την υπέροχή μυρωδιά της έχει αποκτήσει φανατικούς φίλους και δικαίως βρίσκεται ανάμεσα στα comfort foods των κρύων ημερών. Το ρόφημα όμως αυτό έχει και πολλές θρεπτικές ιδιότητες, αρκεί να μη γίνεται κατάχρηση ή να μην το παρασκευάζετε με πολλή ζάχαρη, σαντιγύ κλπ . Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Brigitte Zeitlin, η σοκολάτα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

Είναι γεμάτη αντιοξειδωτικά

Η σκόνη του κακάο που περιέχεται είναι πλούσια σε πολυφαινόλες, που είναι τα γνωστά ισχυρά αντιοξειδωτικά που χρειάζεται ο οργανισμός. Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, μειώνουν τις φλεγμονές και την πίεση του αίματος ενώ βελτιώνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης. Επίσης, είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, τα αντιοξειδωτικά που μειώνουν τον κίνδυνο για εγκεφαλικό, καρδιακή προσβολή ενώ  βελτιώνουν και τη διάθεση.

Θεωρείται πηγή θρεπτικών συστατικών

Τα περισσότερα βασικά ιχνοστοιχεία υπάρχουν στη σοκολάτα σου. Ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο και χαλκό. Το δε μαγνήσιο μειώνει με φυσικό τρόπο τα επίπεδα της κορτιζόλης και αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να χαλαρώσετε και να αποχαιρετήσετε το άγχος με μία κούπα ζεστή, ευωδιαστή σοκολάτα.

Το είδος γάλακτος που χρησιμοποιείτε στη ζεστή σοκολάτα μπορεί να έχει διαφορετικά οφέλη

Αν προσθέσετε γάλα, κάθε κατηγορία σας ευνοεί με διαφορετικό τρόπο. Το αγελαδινό γάλα περιέχει περισσότερο ασβέστιο, πρωτεΐνη και μαγνήσιο. Αν επιλέξετε γάλα με όλα του τα λιπαρά, θα πετύχετε και πιο κρεμώδη υφή. Το δε γάλα σόγιας σου δίνει  πρωτείνη και το γάλα αμυγδάλου πετυχαίνει αυτήν την υπέροχη παχύρρευστη υφή και προσφέρει βιταμίνη Ε.

Τέλος, θυμηθείτε πως το φυτικό λίπος που δίνει ο καρπός του κακακόδεντρου δεν έχει σημαντική θερμιδική επιβάρυνση στη διατροφή μας, εκτός αν συνδυαστεί με ζάχαρη. Αλλά είναι και ένα από τα “καλά” λιπαρά, καθώς χάρη στη φυτική του προέλευση ωφελεί τη λειτουργία της καρδιάς χωρίς να αυξάνει τα λιπίδια και τα τριγλυκερίδια του αίματος.

Tips για να την απολαμβάνεις χωρίς να ανησυχείς για το βάρος σου:

  • Kατανάλωσέ τη μία με δύο μερίδες μέσα στην εβδομάδα.
  • Μην προσθέσεις επιπλέον ζάχαρη.
  • Μην προσθέσεις σαντιγί και μην καταναλώνεις μαζί μπισκότα, κουλουράκια.
  • Προσπάθησε το ποτήρι να είναι πιο μικρό από τα συνηθισμένα.
  • Προτίμησε τη μαύρη σοκολάτα.
  • ΠΗΓΗ: https://www.therapies.gr

Related posts

Διατροφικές διαταραχές: Ποια οφείλεται σε βακτήρια

Αυτά είναι τα πρωινά γεύματα που θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις.

vasilis.exnet

Πως να αδυνατίσετε κάνοντας παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή

mysite

Δείτε ότι χρειάζετε να γνωρίζετε για την κατανάλωση ελιάς

vasilis.exnet

Αποτοξίνωση & επιδερμίδα: Τρεις διατροφικοί κανόνες για άμεσα αποτελέσματα

Οι τροφές με τους λιγότερους υδατάνθρακες που μας βοηθούν στο αδυνάτισμα

adrianos.exnet