Image default
Διατροφή

Η κατανάλωση αλατιού σε μεγάλες ποσότητες δημιουργεί αυτά τα προβλήματα…

Το αλάτι αποτελεί βασικό συστατικό της ανθρώπινης διατροφής.

Η κατανάλωσή του σε μεγάλες ποσότητες όμως, είναι επικίνδυνη για την υγεία. Η μέση πρόσληψη αλατιού στις ΗΠΑ ανέρχεται σε 3.400mg, ποσότητα υπερδιπλάσια από τη συνιστώμενη.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας, οι άνθρωποι δεν πρέπει να υπερβαίνουν καθημερινά τα 1.500mg νατρίου, ποσότητα που ισοδυναμεί με τα ¾ ενός κουταλιού του γλυκού.

Η υπέρμετρη κατανάλωση αλατιού έχει συνδεθεί με πολλά προβλήματα υγείας, όπως η αύξηση της αρτηριακής πίεσης, οι καρδιοπάθειες, τα εγκεφαλικά, οι νεφροπάθειες, η οστεοπόρωση, ο καρκίνος του στομάχου και η άνοια.

Με κάθε επιπλέον γραμμάριο αλατιού που τρώτε δε, έχει βρεθεί ότι αυξάνεται κατά 25% ο κίνδυνος παχυσαρκίας.

Δείτε κάποια σημάδια που στέλνει το σώμα όταν τρώτε πολύ αλάτι:

– Μόνιμη δίψα

– Συχνοουρία

– Λιγούρες για ανθυγιεινές τροφές

– Μυϊκές κράμπες

– Κούραση και πονοκέφαλοι

– Πόνοι στα νεφρά

– Υψηλή αρτηριακή πίεση

– Πρήξιμο σε περίεργα μέρη του σώματος

– Αδυναμία συγκέντρωσης
onmed.gr

Related posts

Το αδυνάτισμα χρειάζεται 12 μήνες συντήρηση για να πετύχει

Καφές με γάλα : 3 επιπτώσεις για τον οργανισμό

mysite

Τροφές που ανεβάζουν τη χοληστερόλη

mysite

Καταναλώστε αυτές τις τροφές ώστε να καταπολεμήσετε την τριχόπτωση.

vasilis.exnet

Η θρεπτική αξία της νηστήσιμης σουπιάς

adrianos.exnet

Το ρόφημα που βοηθάει την κάψη του κοιλιακού λίπους

adrianos.exnet