Image default
Κοροναϊός (νέος)

Κρήτη: Πέθανε αμέσως μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωνοϊό – Έχασε τις αισθήσεις του και κατέληξε!

Τραγική κατάληξη είχε ο εμβολιασμός ενός ηλικιωμένου στην Κρήτη, ο οποίος έχασε αναπάντεχα την ζωή του σήμερα, μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωνοϊό στο ΠΑΓΝΗ.

Σύμφωνα με πληροφορίες που αυτή τη στιγμή όμως δεν μπόρούν να επιβεβαιωθούν,αφού δεν υπάρχει επισημο ιατροδικαστικό πόρισμα,η πρώτη εκτίμηση αναφέρει πως μάλλον ο θάνατος του 85χρονου δεν οφείλεται στον εμβολιασμό ούτε σε αναφυλακτικό σοκ και ότι πρόκειται για αιφνίδιο θάνατο που συνέπεσε, όλως τυχαίως χρονικά με τον εμβολιασμό. Ο ηλικιωμένος φαίνεται να ήταν υπερτασικός.

Όταν ο ηλικιωμένος προσήλθε στο νοσοκομείο, πήραν το ιστορικό του σύμφωνα με το πρωτόκολλο και δεν υπήρξε καμία αντένδειξη για τον εμβολιασμό.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως 8 περίπου λεπτά μετά τον εμβολιασμό ο ηλικιωμένος έχασε τις αισθήσεις του, έγινε προσπάθεια καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης.

Ο ηλικιωμένος επανήλθε για 5 λεπτά και στην συνέχεια έχασε και πάλι τις αισθήσεις του.

Η προσπάθεια των γιατρών για να τον επαναφέρουν στην ζωή κράτησε περίπου 50 λεπτά ωστόσο παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών επήλθε το μοιραίο.

Το γεγονός κρίνεται ούτως ή άλλως ιδιαίτερα σοβαρό και για αυτό οι επιστήμονες του ΠΑΓΝΗ το ερευνούν ήδη μεθοδικά και με ιδιαίτερη προσοχή.

Ήδη ενημερώθηκε αμέσως κεντρικά το συντονιστικό του εμβολιαστικού προγράμματος και της φαρμακοεπαγρύπνησης του ΕΟΦ και τις πλήρεις απαντήσεις θα δώσει η ολοκληρωμένη ιατροδικαστική έρευνα
thesecretrealtruth.com

Related posts

Κοροναϊός : Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψυχική υγεία των παιδιών

Κορωνοϊός: Ασφυκτική πίεση στο ΕΣΥ – Σταματά να δέχεται ασθενείς το Θριάσιο

Κορωνοϊός: Σοκ από την «έκρηξη» του δείκτη θετικότητας – Ξεπέρασε το 12%

Κορονοϊός (νέος)

mysite

Καμπανάκι FDA κατά πειραματισμών με τα εμβόλια: Κίνδυνος για τη δημόσια υγεία

Μαρία