Image default
Διατροφή

Μεσογειακή διατροφή: 20 τρικ που ενισχύουν την υγεία και μειώνουν το βάρος

Μειώνει το λίπος γύρω από τη μέση, αυξάνει το προσδόκιμο ζωής και καταπολεμά τις ρυτίδες

Ερευνες που έχουν γίνει την τελευταία δεκαετία ενισχύουν όλο και περισσότερο την άποψη ότι ο μεσογειακός τρόπος διατροφής είναι ο πιο υγιεινός. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που το πακέτο φρούτα, λαχανικά και ελαιόλαδο είναι αυτό που προτείνουν οι γιατροί και οι διατροφολόγοι.

Νέα μελέτη από το πανεπιστήμιο του Οκλαντ στη Νέα Ζηλανδία στην οποία πήραν μέρος 15.000 άνθρωποι έδειξε ότι όσοι ακολουθούσαν το μεσογειακό μοντέλο διατροφής και κατανάλωναν παράλληλα κόκκινο κρέας, λιπαρά σνακ και αναψυκτικά είχαν μειώσει αισθητά τον κίνδυνο να πάθουν κάποιο καρδιακό επεισόδιο.

Η μεσογειακή διατροφή καταπολεμά ασθένειες όπως είναι ο καρκίνος, ο διαβήτης, η οστεοπόρωση, το Αλτσχάιμερ, το Πάρκινσον, τα εμφράγματα και τα εγκεφαλικά. Επίσης μειώνει το λίπος γύρω από τη μέση, αυξάνει το προσδόκιμο ζωής και καταπολεμά τις ρυτίδες.

mesogeiaki_diatrofi2

Οι ειδικοί προτείνουν 20 τρικ της μεσογειακής διατροφής

1. Αντικαταστήστε τα λιπαρά με ελαιόλαδο

2. Φάτε ντομάτες καθημερινά

3. Χρησιμοποιείστε πολύ σκόρδο

4. Φάτε δύο μερίδες φρούτων καθημερινά όπως μήλα, πορτοκάλια και αχλάδια

5. Φάτε φέτα με χαμηλά λιπαρά

mesogeiaki_diatrofi3

6. Προτιμήστε τα ψάρια αντί για κόκκινο κρέας

7. Φάτε λαχανικά για βραδινό

8. Φάτε κόκκινες πιπεριές, αβοκάντο, τις μελιτζάνες, τα κολοκυθάκια και

9. Αντικαταστήστε το άσπρο ρύζι με μαύρο

10. Προσθέστε φασόλια στις σούπες σας αντί για κρέας

mesogeiaki_diatrofi4

11. Φάτε ανάλατους ξηρούς καρπούς για σνακ αντί για κέικ και μπισκότα

12. Πιείτε 3-4 ποτήρια κόκκινο κρασί την εβδομάδα

13. Φάτε φακές σαν κύριο πιάτο

14. Φτιάξτε χούμους με ελαιόλαδο και σκόρδο

15. Βάλτε ελαιόλαδο στο ψωμί αντί για βούτυρο

mesogeiaki_diatrofi5

16. Φάτε γιαούρτι καθημερινά

17. Απολαύστε το φαγητό σας. Μην τρώτε γρήγορα, μασήστε την κάθε μπουκιά

18. Μην τρώτε μπροστά στην τηλεόραση αλλά στο τραπέζι μαζί την οικογένεια και τους φίλους

19. Φάτε 2-3 ελιές πριν από το φαγητό. Μειώνουν την πείνα, δεν έχουν θερμίδες και λιπαρά

20. Εμπλουτίστε τα φαγητά σας με φρέσκα μυρωδικά όπως: Βασιλικό, δενδρολίβανο, ρίγανη, φασκόμηλο. Δίνουν άλλη γεύση και ενισχύουν τον οργανισμό
protothema.gr

Related posts

Η ιδανική διατροφή εκτός σπιτιού το καλοκαίρι

Βιταμίνες αντιγήρανσης: Σε ποιες τροφές θα τις βρείτε

mysite

Τα οφέλη του βασιλικού πολτού

mysite

Οι συνέπειες της κατανάλωσης ροφημάτων με ζάχαρη για τον εγκέφαλο

mysite

Πώς επηρεάζουν τα τυριά την χοληστερίνη: Ποια τυριά είναι καλύτερα

alexpap

Πονόλαιμος: Λεμόνι, μέλι, ή αλκοόλ είναι η καλύτερη αντιμετώπιση;

alexpap