“Ναι” ή “όχι” στη χορτοφαγία όταν είσαι έγκυος;

25/08/2016 10:21
“Ναι” ή “όχι” στη χορτοφαγία όταν είσαι έγκυος;

Σου αρέσει να τρως ψάρι, γάλα, αυγά, καρπούς και λαχανικά και αναρωτιέσαι τώρα που είσαι έγκυος αν μπορείς να συνεχίσεις την ίδια διατροφή; Ήρθε η ώρα να μάθεις.
Είναι γνωστό ότι στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ο οργανισμός σας και φυσικά ο οργανισμός του μωρού που κυοφορείτε, είναι ιδιαίτερα απαιτητικός όσον αφορά στην πρόσληψη θρεπτικών ουσιών. Η ισορροπημένη διατροφή που πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, μικρό ποσοστό λιπαρών, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία είναι επιβεβλημένη.
Το να μην καταναλώνετε κρέας, δεν σημαίνει ότι στερείτε τον οργανισμό σας από τα πολύτιμα αυτά συστατικά. Αν μπορείτε να προσλαμβάνετε πρωτεΐνες από το ψάρι, το γάλα και τα αυγά, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Απλά, πρέπει να σχεδιάσετε τη διατροφή σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά που κάθε τροφή έχει να σας δώσει, και φυσικά να τα πλένετε όλα πολύ καλά.

Βήτα καροτίνη
Είναι σημαντική για την κυτταρική του ιστού ανάπτυξη του μωρού, την όραση και το ανοσοποιητικό του σύστημα.

Βιταμίνη C
Είναι σημαντική για τα οστά και τα δόντια του μωρού και για το κολλαγόνο στον συνδετικού ιστού τους.

Κάλιο
Είναι σημαντικό για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

Φολικό οξύ
Είναι σημαντικό για την πρόληψη ανωμαλιών του νευρικού σωλήνα (σοβαρές συγγενείς ανωμαλίες του νωτιαίου μυελού, όπως η δισχιδής ράχη και τον εγκέφαλο όπως ανεγκεφαλία) και βοηθά στο υγιές βάρος γέννησης.

Οι φυτικές ίνες που υπάρχουν τόσο στα φρούτα όσο και τα λαχανικά παρέχουν οφέλη, όπως η καλή κινητικότητα του εντέρου, καθώς η δυσκοιλιότητα είναι ένα σημαντικό πρόβλημα της εγκυμοσύνης. Οι ίνες αποτρέπουν επίσης τις αιμορροΐδες, οι οποίες είναι ένα ακόμη πρόβλημα της εγκυμοσύνης.

Τι ποσότητα φρούτων και λαχανικών πρέπει να καταναλώνουν οι έγκυες;
Συνιστάται για τις έγκυες γυναίκες να τρώνε περίπου 2 φλιτζάνια φρούτων την ημέρα μαζί με 2 έως 3 φλιτζάνια λαχανικά.

Ποια φρούτα πρέπει να καταναλώνει μια εγκυμονούσα;

  • Μπανάνες
  • Μάνγκο
  • Σταφύλια
  • Γλυκό lime
  • Μούρα
  • Μανταρίνια
  • Ανανά
  • Ακτινίδια
  • Πορτοκάλια
  • Κεράσια
  • Γκρέιπφρουτ
  • Βερίκοκα

Ποια λαχανικά πρέπει να καταναλώνει μια εγκυμονούσα;

  • Αβοκάντο
  • Μαρούλια
  • Σέσκουλα
  • Σπανάκι
  • Παντζάρια
  • Μπρόκολο
  • Σπαράγγια
  • Αρακά
  • Ντομάτες
  • Χόρτα

govastileto.gr