Οι καλύτερες συμβουλές απώλειας βάρους από όλο τον κόσμο

04/08/2016 10:43
Οι καλύτερες συμβουλές απώλειας βάρους από όλο τον κόσμο

Κάθε πολιτισμός έχει τις συνήθειες του και τις διατροφικές του προτιμήσεις. Σε ορισμένες χώρες οι διατροφικές συνήθειες μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση, για να χάσετε κιλά. Έτσι στο άρθρο που ακολουθεί μαθαίνουμε όλα τα μυστικά απώλειας βάρους, από τους Γάλλους μέχρι τους Ιάπωνες. Γιατί το υγιεινό φαγητό δεν χρειάζεται να είναι βαρετό.
Τσίλι στην Ταϊλάνδη
Η κουζίνα της Ταϊλάνδης περιλαμβάνει άφθονο πικάντικο τσίλι, ένα μπαχαρικό που βοηθάει στην απώλεια βάρους. Οι πικάντικες τροφές περιέχουν καψαϊκίνη, μια ουσία που έχει αναλγητικές ιδιότητες και μπορεί να συμβάλει στο αδυνάτισμα, ενεργοποιώντας το μεταβολισμό.
Η νηστεία στην Ινδονησία
Στην Ινδονησία η νηστεία που ακολουθούνε περιλαμβάνει άγευστα τρόφιμα όπως ρύζι και νερό. Παραδοσιακά η νηστεία ακολουθείται από την αυγή μέχρι το σούρουπο, όπου και τελειώνει. Αυτή η συνήθεια μπορεί να αποτοξινώσει τον οργανισμό και να βοηθήσει στη διατήρηση αλλά και στην απώλεια βάρους.
Οι ρέγγες στην Ολλανδία
Οι Ολλανδοί τρώνε πολλές ρέγγες και είναι προς όφελος τους. Αυτό το λιπαρό ψάρι είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν την καρδιά και μειώνουν τα επίπεδα κορτιζόλης. Η υπερέκριση της κορτιζόλης έχει συσχετιστεί με διαταραχές του μεταβολισμού, που περιλαμβάνουν την κεντρική παχυσαρκία και την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.
Σούπα στην Ιαπωνία
Η Ιαπωνία έχει το πιο χαμηλό ποσοστό παχυσαρκίας στον κόσμο. Το μυστικό βρίσκεται στη διατροφή που περιλαμβάνει άφθονο ρύζι, λαχανικά, φρέσκο ψάρι και σόγια. Ενώ έχει πολύ μικρές ποσότητες σε κρέας και ζάχαρη. Μια ακόμη συνήθεια που βοηθάει τους Ιάπωνες να διατηρούνται τόσο αδύνατοι, είναι ότι ξεκινάνε πάντα τα γεύματα τους με ένα μπολ σούπα, όπως σούπα λαχανικών, η οποία χορταίνει και είναι χαμηλή σε θερμίδες.
Rooibos τσάι Τσάι στη Νότια Αφρική
Το τσάι rooibos, είναι γνωστό και ως κόκκινο τσάι και προέρχεται από το φυτό Rooibos. Έχει αντιαλλεργικές ιδιότητες και βοηθάει στην καταπολέμηση των αϋπνιών και των πονοκεφάλων. Επίσης, το κόκκινο τσάι βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στο αδυνάτισμα.
Μούσλι στην Ελβετία
Το μούσλι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και αποτελεί την ιδανική επιλογή, για ένα χορταστικό και υγιεινό πρωινό. Οι φυτικές ίνες βοηθάνε στην προώθηση ενός υγιούς βάρους, αλλά και στη μείωση της χοληστερόλης, στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας και στην αποφυγή της εκκοπολμάτωσης.
Γαλλία λίγα και εκλεκτά
Το γαλλικό μυστικό είναι να απολαμβάνετε όλα όσα επιθυμείτε αλλά με μέτρο. Μπορεί η διατροφή των Γάλλων αν είναι πλούσια σε λιπαρά, όπως βούτυρο, κρέμες, κόκκινο κρέας, από την άλλη μεριά οι μερίδες είναι πολύ μικρές. Επίσης, οι Γάλλοι είναι αυστηροί στο πρόγραμμα διατροφής, τρώνε τρία γεύματα την ημέρα και θεωρούν ότι το φαγητό είναι ένα κοινωνικό γεγονός.
Το κρέας ως ένα δευτερεύον πιάτο στη Βιρμανία
Στη Βιρμανία το κρέας δεν καταναλώνεται ως κυρίως γεύμα, κάτι που βοηθάει στην απώλεια κιλών. Όμως, αυτή η συνήθεια έχει υιοθετηθεί λόγω οικονομίας, αφού το κρέας στη Βιρμανία είναι πολύ ακριβό. Αυτό σημαίνει ότι η διατροφή των κατοίκων βασίζεται σε άφθονα λαχανικά, δημητριακά και σύνθετους υδατάνθρακες.
Ρύζι και φασόλια στη Βραζιλία
Οι Βραζιλιάνοι τρέφονται εδώ και εκατοντάδες χρόνια με ρύζι και φασόλια. Στην πραγματικότητα πολλοί άνθρωποι στον κόσμο έχουν επιβιώσει με αυτό το συνδυασμό. Το ρύζι μαζί με τα φασόλια είναι ένα φαγητό πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες όπως είναι ήδη γνωστό βοηθάνε στη δημιουργία του αισθήματος πληρότητας. Επίσης είναι ένα πιάτο ιδανικό για χορτοφάγους αφού προσφέρει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.
Οι Ισλανδοί αγαπάνε τα ψάρια
Οι Ισλανδοί είναι ο μοναδικός λαός που καταναλώνει τόσα πολλά κιλά ψάρια. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μια διατροφή πλούσια σε ψάρια μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο του σωματικού βάρους και της όρεξης.

jenny.gr