Image default
Διατροφή

Οι τέσσερις κορυφαίες αντιφλεγμονώδεις τροφές

Η φλεγμονή αποτελεί βασική έκφανση της λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος και χωρίς αυτή δεν θα μπορούσαν να επουλωθούν οι πληγές στο σώμα.

Στην περίπτωση όμως που είναι χρόνια και γενικευμένη, η φλεγμονή αποδεικνύεται επικίνδυνη και επηρεάζει αρνητικά την υγεία μας. Τα αυξημένα επίπεδα στρες και η κακή διατροφή είναι δύο από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εκδήλωση χρόνιας φλεγμονής, η οποία διαταράσσει τη λειτουργία κάθε επιμέρους οργάνου και συστήματος, αυξάνοντας τον κίνδυνο ακμής, αλλεργίας, γαστρεντερικών προβλημάτων, νευρολογικών διαταραχών, αυτοάνοσων παθήσεων και όχι μόνο.

Βασικό βήμα για την πρόληψη ή την αντιμετώπιση της φλεγμονής είναι η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών.

Δείτε παρακάτω τέσσερις κορυφαίες αντιφλεγμονώδεις τροφές…

1. Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, φυτικές ουσίες με ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση. Τα περισσότερα οφέλη παρέχει το ποιοτικό, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, το οποίο είναι κατάλληλο προς κατανάλωση τόσο ωμό, για παράδειγμα στις σαλάτες, όσο και στο μαγείρεμα.

2. Βότανα & μπαχαρικά

Το «φαρμακείο της φύσης» είναι εξοπλισμένο με δεκάδες είδη βοτάνων και μπαχαρικών, τα οποία παρέχουν φυτοχημικές ουσίες που ενισχύουν την υγεία. Μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα βότανα και τα μπαχαρικά όχι μόνο για να δώσουμε έξτρα γεύση σε ένα ρόφημα ή πιάτο, αλλά και για να αντικαταστήσουμε τη ζάχαρη και το αλάτι στη διατροφή μας, δύο συστατικά που προωθούν τις φλεγμονές.

3. Κρεμμύδι & σκόρδο

Ανήκουν στην κατηγορία των φρουκτο-ολιγοσακχαριτών βραχέας αλύσου (scFOS). Τα προϊόντα αυτά δεν διασπώνται πλήρως στο γαστρεντερικό, οπότε τα υπολείμματά τους αποτελούν τροφή για τα «καλά» βακτήρια του εντέρου. Έτσι, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνουν τα επίπεδα φλεγμονής στο σώμα.

4. Μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα με περιεκτικότητα σε κακάο 70% και άνω είναι το πιο υγιεινό σνακ και επιδόρπιο που μπορείτε να επιλέξτε. Δρα ευεργετικά στο κυκλοφορικό σύστημα, μειώνει τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης και ρυθμίζει την ευαισθησία του οργανισμού στην ινσουλίνη.

pronews.gr

Related posts

Επτά συμβουλές για καλή διατροφή και απώλεια βάρους

mysite

Αυτά είναι τα 4 ελαφριά snak για πριν την παραλία

mysite

Φυτικό Vs Ζωικό γάλα, ποιο είναι το πιο θρεπτικό

victoria.exnet

Διατροφή μετά την εγκυμοσύνη: Πώς να χάσετε τα κιλά που πήρατε

mysite

Βιταμίνη D: Ποιες είναι οι τροφές που μας την προσφέρουν και γιατί τη χρειάζεται ο οργανισμός μας

mysite

Ποιο είναι το βότανο το οποίο μας προστατεύει από την ακτινοβολία του κινητού

mysite