Οι τροφές που μειώνουν το άγχος και το στρες

18/10/2017 15:02
Οι τροφές που μειώνουν το άγχος και το στρες

Μπορεί η διατροφή μας να καταπολεμήσει το καθημερινό στρες; Η απάντηση είναι θετική και… ιδιαίτερα νόστιμη. Το ξέρατε ότι ορισμένες σούπερ υγιεινές τροφές, όπως τα blueberries και η γλυκοπατάτα μπορούν να μας βοηθήσουν να ρυθμίσουμε καλύτερα τα επίπεδα του στρες μας, και να διαχειριζόμαστε καλύτερα την ζωή μας; Ας δούμε, όμως, γιατί…

Αμύγδαλα

Πλούσια σε βιταμίνες Β2 και Ε, τα αμύγδαλα προστατεύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, μας προσφέρουν ενέργεια και καλά λιπαρά.

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια περιέχουν φολικό οξύ, που η έλλειψή του έχει συσχετιστεί με συμπτώματα κατάθλιψης και αγχωδών διαταραχών.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι τέλειο, και όχι μόνο επειδή έχει υπέροχη, κρεμώδη υφή. Είναι πλούσια πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, αλλά και μονοακόρεστων λιπαρών.

Blueberries

Είναι μικρά, αλλά θαυματουργά—και γεμάτα με βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Κάσιους

Αυτός ο ξηρός καρπός είναι εκπληκτική πηγή ψευδαργύρου, του οποίου η έλλειψη συσχετίζεται άμεσα με συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης.

Βρώμη

Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσουμε την ημέρα μας, με μια γερή δόση φυτικών ινών που μας χορταίνουν. Επιπλέον, γνωρίζατε ότι οι τροφές με πολλές φυτικές ίνες ενισχύουν την παραγωγή σεροτονίνης;

Στρείδια

Τα στρείδια περιέχουν μεγάλες ποσότητες ψευδαργύρου, αλλά και μια ωραία δόση πρωτεΐνης για να αισθανόμαστε δυνατοί.

Σολομός

Εκτός από την πρωτεΐνη που μας προσφέρει, ο σολομός είναι από τις καλύτερες πηγές λιπαρών ω-3, που είναι αναγκαία για τον οργανισμό μας. Μάλιστα, τα ικανοποιητικά επίπεδα ω-3 στον οργανισμό συνδέονται με καλύτερη διάθεση.

Σπανάκι

Περιέχει μαγνήσιο, το οποίο αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας, καταπολεμά την αϋπνία, και μπορεί να ηρεμήσει τα νεύρα μας σε έντονες καταστάσεις.

Γλυκοπατάτα

Η γλυκοπατάτα περιέχει αρκετές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη C, φυτικές ίνες, μαγνήσιο αλλά και κάλιο.

Γαλοπούλα

Το κρέας της γαλοπούλας είναι άπαχο, αλλά και γεμάτο τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που μας χαλαρώνει και μας βοηθά να κοιμηθούμε πιο εύκολο.

Καρύδια

Τα καρύδια είναι εξίσου καλές πηγές λιπαρών ω-3, που – μέσα στα πολλά οφέλη που έχουν για τον οργανισμό – ενισχύουν την μνήμη. Περιέχουν, επίσης, αντιοξειδωτικά που φροντίζουν τον οργανισμό μας και μας βοηθούν να καταπολεμήσουμε τα συμπτώματα της κατάθλιψης.

 

Πηγή:iatronet.gr