Image default
Διατροφή

Συνδυασμοί τροφών για την καλύτερη απορρόφηση σιδήρου

Η επαρκής πρόσληψη σιδήρου είναι απαραίτητη για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Μερικές φορές είναι δύσκολο να καλύψουμε μέσω της διατροφής μας τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού μας σε σίδηρο και ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση αποτελεί η αποτελεσματική απορρόφηση του σιδήρου που λαμβάνουμε.

Ο σίδηρος που παρέχουν τα ζωικά προϊόντα (αιμικός) διαφέρει από τον σίδηρο που παρέχουν τα φυτικά προϊόντα (μη αιμικός). Ο μη αιμικός σίδηρος δεν απορροφάται τόσο εύκολα όσο ο αιμικός, επομένως τα άτομα που καταναλώνουν σπάνια κρέας ενδέχεται να παρουσιάσουν έλλειψη του μετάλλου.

Όταν ο σίδηρος συνδυάζεται με τη βιταμίνη C, ο ρυθμός απορρόφησής του ενισχύεται έως και κατά έξι φορές! Πάρτε μερικές ιδέες για συνδυασμούς τροφών που εγγυώνται μεγαλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.

1. Σπανάκι + κόκκινη πιπεριά

2. Μπρόκολο + ντομάτα

3. Μαύρα φασόλια + λάχανο

4. Λαχανίδα + πορτοκάλι

5. Φακές + λαχανάκια Βρυξελλών

6. Μαύρη σοκολάτα + φράουλες

 

 

Πηγή: onmed.gr

Related posts

Βιταμίνες αντιγήρανσης: Σε ποιες τροφές θα τις βρείτε

mysite

Καταναλώνοντας αυτούς τους ξηρούς καρπούς θα μειώσετε το ζάχαρο σας.

vasilis.exnet

Η διατροφή που προωθεί το Αλτσχάιμερ

Οι τροφές που βελτιώνουν το νευρικό μας σύστημα

vetapa.exnet

Ποια είναι η ιδανική ώρα για το τελευταίο γεύμα της ημέρας για να μην ανέβει ο δείκτης της ζυγαριάς;

alexpap

Tα superfoods που μας περιμένουν στη λαϊκή!

vasilis.exnet