Image default
Διατροφή

Σύκο: Η απόλυτη υπερτροφή

Με τη μοναδική του γλυκιά γεύση και το… λαστιχωτό εσωτερικό, γεμίζει το στόμα μας με την πλούσια σύστασή του. Πρόκειται για ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα, το οποίο όχι μόνο μας γλυκαίνει αλλά και μας οφελεί όσο δεν φαντάζεστε!

 

 
Τα σύκα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα, ανόργανα άλατα και διαλυτές ίνες, όπως αναφέρει το xorisorianews. Είναι πλούσια σε ορυκτά, συμπεριλαμβανομένου του καλίου, ασβεστίου, μαγνησίου, σιδήρου και χαλκού και είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών βιταμινών Α, Ε και Κ που συμβάλλουν στην υγεία και την ευεξία.

 

 
Τα 10 οφέλη του σύκου:

 

 
-Προστατεύει από τον καρκίνο
-Μειώνει τη χοληστερόλη
-Προλαμβάνει την υψηλή πίεση και τις καρδιακές παθήσεις
-Μειώνει την κούραση και βελτιώνει τη μνήμη
-Έχει καθαρτική δράση και είναι χρήσιμο για τη δυσκοιλιότητα
-Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, όποτε είναι η τέλεια εναλλακτική για εκείνους που δεν καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα
-Πέρα από ασβέστιο έχει και κάλιο. Και τα δύο προλαμβάνουν την οστεοπόρωση και βοηθούν στην ανάπτυξη της οστικής πυκνότητας.
-Πλούσιο σε φυτικές ίνες, κάτι που το καθιστά αποτελεσματικό στην απώλεια βάρους
-Βοηθάει τον ύπνο και την απαλλαγή από διαταραχές του
-Αν το πολτοποιήσετε και το απλώσετε στο δέρμα, είναι εξαιρετικό για την ακμή

Πηγή: pronews.gr

Related posts

Διατροφή για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

3 επιστημονικοί λόγοι για περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή σας

Γιατί πρέπει να προσθέσουμε τα καρότα στην διατροφή μας: Αντικαρκινικές ιδιότητες και βελτίωση της όρασης

vasilis.exnet

Πιστοί στη μεσογειακή διατροφή οι Έλληνες αλλά με εμμονή στο κρέας

Tι να τσιμπήσετε προτού πάτε για ύπνο

mysite

Νέα δεδομένα συνδέουν τα υπερ-επεξεργασμένα φαγητά με πολλούς κινδύνους για την ανθρώπινη υγεία

alexpap