Image default
Διατροφή

Τα πλεονεκτήματα της πράσινης διατροφής

Οι αγελάδες, τα κοτόπουλα, τα αρνάκια, τα γουρούνια και όλα όσα συγκαταλέγονται στους ζωντανούς οργανισμούς έχουν την ικανότητα να αισθάνονται ευτυχία, αγάπη, θλίψη και πόνο. Αυτό από μόνο του δεν σου αρκεί για να γίνεις χορτοφάγος;

Η ερώτηση «γιατί είσαι vegan;» πρέπει να μετατραπεί σε «γιατί δεν είσαι vegan;». Παρακάτω παραθέτουμε έξι λόγους για τους οποίους ο καθένας μας πρέπει να ακολουθεί μια διατροφή για χορτοφάγους.

Απώλεια βάρους
Μια έρευνα που διεξήχθη από την American Dietetic Association διαπίστωσε πως όσοι είναι vegan είχαν χαμηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος συγκριτικά με όσους έτρωγαν κρέας. Επίσης διαπιστώθηκε μεγαλύτερη απώλεια βάρους σε όσους ακολουθούσαν μια δίαιτα για vegan σχετικά με αυτούς που προτιμούσαν το κρέας.

Για την υγεία σου
Έχεις ακούσει τη φράση: «Είμαστε ό,τι τρώμε»; Αυτή, λοιπόν, η φιλοσοφία είναι σωστή. Μια πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι η διατροφή μας μπορεί να γίνει το φάρμακό μας. Συγκεκριμένα, κάποιος που ακολουθεί τη διατροφή των vegan έχει πιθανότητα 40% λιγότερη να προσβληθεί από καρδιακά νοσήματα, να προστατευθεί από την υψηλή αρτηριακή πίεση, να βοηθήσει τη μείωση της αυξημένης χοληστερόλης και να μειώσει στο μισό τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

Για ενέργεια
Αν υιοθετήσεις τις διατροφικές συνήθειες ενός vegan, η πρώτη ευχάριστη αλλαγή που θα διαπιστώσεις είναι στα επίπεδα ενέργειάς σου. Η πρόσληψη θρεπτικών συστατικών από φρούτα, λαχανικά και όσπρια που περιέχουν πρωτεΐνη θα κάνουν τον οργανισμό σου να… πετάει.

Για τα ζώα
Τα ζώα αισθάνονται τον πόνο, τη χαρά, τη θλίψη, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που αισθάνεσαι και εσύ που είσαι άνθρωπος. Ανεξάρτητα από τον τρόπο που το βλέπεις, με το να τρως κρέας σκοτώνεις έναν ζωντανό οργανισμό. Αν γινόσουν vegan θα μπορούσες εσύ ο ίδιος να σώσεις τουλάχιστον 100 ζώα το χρόνο!

Για το περιβάλλον
Η κτηνοτροφία είναι μια από τις κύριες αιτίες της κλιματικής αλλαγής. Η παραγωγή μόνο μιας θερμίδας από ζωική πρωτεΐνη παίρνει 9 φορές περισσότερα ορυκτά καύσιμα από μια θερμίδα φυτικής πρωτεΐνης.

Επειδή είναι πραγματικά πολύ εύκολο
Στην πραγματικότητα είναι πολύ εύκολο και απλό να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες. Ναι, θα χρειαστεί να κάνεις λίγους συμβιβασμούς και θα χρειαστεί λίγη σκέψη για να ξεκινήσεις, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά εξαιρετικά προϊόντα εκεί έξω, έτσι το κρέας δεν θα σου λείψει.

queen.gr

Related posts

Αυτός είναι ο κίνδυνος που δημιουργείτε από την συχνή κατανάλωση “fast food”.

vasilis.exnet

Το φρούτο που μας γεμίζει βιταμίνες

mysite

4+1 κανόνες για όσους ακολουθούν μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων

mysite

Έρευνα: Η διατροφή των μωρών με αβγά και φιστίκια μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης αλλεργίας

mysite

Μεσογειακή διατροφή: 20 τρικ που ενισχύουν την υγεία και μειώνουν το βάρος

10 τρόφιμα τα οποία μπορούμε να τα καταναλώσουμε ακόμη και αν έχουν λήξει

mysite