Image default
Υγεία

Το κύριο συστατικό που είναι υπεύθυνο για τον διαβήτη

Αν θέλετε να αποφύγετε τον τύπου 2 διαβήτη, καλό είναι να προσέξετε πόσο αλάτι βάζετε στο φαγητό σας. Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι η υπερκατανάλωσή του αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες αναπτύξεως της νόσου.

Η νέα μελέτη βασίσθηκε σε στοιχεία από σχεδόν 2.800 εθελοντές από τη Σουηδία και τα ευρήματά της παρουσιάσθηκαν στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας για τη Μελέτη του Διαβήτη (EASD) που ολοκληρώθηκε στην Λισαβόνα.

Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, με κάθε 2,5 γραμμάρια αλάτι την ημέρα (κάτι λιγότερο από μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι) που τρώει κανείς, αυξάνεται κατά 43% ο κίνδυνος που διατρέχει να εκδηλώσει τύπου 2 διαβήτη.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες στη μελέτη που έτρωγαν το περισσότερο αλάτι απ’ όλους (1,25 κουταλάκια του γλυκού ή περισσότερο) είχαν 58% περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν διαβήτη τύπου 2, σε σύγκριση με όσους έτρωγαν το λιγότερο αλάτι απ’ όλους.

Προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει ότι το αλάτι μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο διαβήτη αυξάνοντας την αντοχή στην ινσουλίνη ή/και ευνοώντας την παχυσαρκία και την υπέρταση.

Τα ευρήματα αυτά «επιβεβαιώνουν τη συσχέτιση ανάμεσα στην κατανάλωση άλατος και τον τύπου 2 διαβήτη» και «μπορεί να έχουν σημαντικό αντίκτυπο για την πρωτογενή πρόληψη του διαβήτη που αρχίζει στην ενήλικη ζωή», είπε στο συνέδριο η δρ Bahareh Rasouli, από το Ινστιτούτο Περιβαλλοντικής Ιατρικής του Πανεπιστημιακού Ιδρύματος Καρολίνσκα, στην Στοκχόλμη.

 

ΠΗΓΗ: iatropedia

Related posts

Το καταλληλότερο λάδι για υγιεινό τηγάνισμα

adrianos.exnet

Ροδιόλα : Το βότανο που καταπολεμάει την κατάθλιψη

adrianos.exnet

Άγνοια για τις επιπτώσεις του ηλεκτρονικού τσιγάρου στην υγεία των παιδιών

mysite

Γιατί απαγορεύεται να ζεσταίνετε ξανά και ξανά το ρύζι:SOS για δηλητηριάση

Σύνδρομο Williams : Υπερβολική ορμόνη της αγάπης

mysite

Υγεία: Κληρονομική η κατάθλιψη www.dikaiologitika.gr

mysite