Image default
Υγεία

Τρεις τρόποι για να αντισταθείτε στην κατάθλιψη

Βγείτε έξω για φαγητό, παρακολουθήστε μαθήματα χορού ή δείτε τους φίλους σας. Aυτές τις αντικαταθλιπτικές συνταγές προτείνει έρευνα που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Lancet».

Οι δραστηριότητες αυτές ονομάζονται «ενεργοποίηση συμπεριφοράς» και η έρευνα υποστηρίζει ότι η θεραπεία αυτή λειτουργεί το ίδιο με τις άλλες γνωστές θεραπείες, όπως τη Γνωσιακή – Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία (CBT).

Σύμφωνα με τον καθηγητή ψυχολογίας, Νιλ Τζάκοπσον, στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον, τα καταθλιπτικά άτομα αποφεύγουν να έρχονται σε επαφή με άλλους ανθρώπους, με αποτέλεσμα να ενισχύεται η κατάθλιψή τους.

«Οι καταθλιπτικοί συχνά σκέφτονται ότι η διάθεσή τους είναι πεσμένη όλη την ώρα, αλλά στην πραγματικότητα η διάθεσή τους ανεβοκατεβαίνει, ανάλογα με το τι κάνουν», υποστηρίζει ο καθηγητής Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, από το πανεπιστήμιο Exeter.

Και καταλήγει: «Όταν σταματήσουμε να κάνουμε πράγματα που βοηθούν στην κοινωνικοποίησή μας και κλεινόμαστε στον εαυτό μας, αυτό είναι που μας οδηγεί στην κατάθλιψη».
thebest.gr

Related posts

Οι γιατροί που συνταγογραφούν περιττά αντιβιοτικά τροφοδοτούν τη μελλοντική χρήση αντιβιοτικών

alexpap

Πως η κατανάλωση του καφέ μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της πίεσης

adrianos.exnet

H Δωδώνη ΑΕ ανακαλεί ορισμένα προϊόντα της καθαρά για προληπτικούς λόγους

mysite

Τα συμπτώματα με τα οποία εκδηλώνεται ο έρπης ζωστήρας

mysite

Κουκούτσια καρπουζιού: Πως βοηθούν τον ανθρώπινο οργανισμό

mysite

Η ποσότητα φυτομαρμάκων που χρησιμοποιείται στα φρούτα και στα λαχανικά

adrianos.exnet