Image default
Υγεία

Τρεις τρόποι για να αντισταθείτε στην κατάθλιψη

Βγείτε έξω για φαγητό, παρακολουθήστε μαθήματα χορού ή δείτε τους φίλους σας. Aυτές τις αντικαταθλιπτικές συνταγές προτείνει έρευνα που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Lancet».

Οι δραστηριότητες αυτές ονομάζονται «ενεργοποίηση συμπεριφοράς» και η έρευνα υποστηρίζει ότι η θεραπεία αυτή λειτουργεί το ίδιο με τις άλλες γνωστές θεραπείες, όπως τη Γνωσιακή – Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία (CBT).

Σύμφωνα με τον καθηγητή ψυχολογίας, Νιλ Τζάκοπσον, στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον, τα καταθλιπτικά άτομα αποφεύγουν να έρχονται σε επαφή με άλλους ανθρώπους, με αποτέλεσμα να ενισχύεται η κατάθλιψή τους.

«Οι καταθλιπτικοί συχνά σκέφτονται ότι η διάθεσή τους είναι πεσμένη όλη την ώρα, αλλά στην πραγματικότητα η διάθεσή τους ανεβοκατεβαίνει, ανάλογα με το τι κάνουν», υποστηρίζει ο καθηγητής Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, από το πανεπιστήμιο Exeter.

Και καταλήγει: «Όταν σταματήσουμε να κάνουμε πράγματα που βοηθούν στην κοινωνικοποίησή μας και κλεινόμαστε στον εαυτό μας, αυτό είναι που μας οδηγεί στην κατάθλιψη».
thebest.gr

Related posts

Vegan διατροφή: μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την οστική υγεία

alexpap

5 αρωματικά βότανα και μπαχαρικά που φημίζονται για την αντιφλεγμονώδη δράση τους

alexpap

8 tips για να αποφύγετε το κρυολόγιμα αυτό τον χειμώνα

victoria.exnet

Έρχονται τα χάπια που αντικαθιστούν το γυμναστήριο

mysite

Σημάδια για τον καρκίνο του μαστού που δε πρέπει να αγνοήσεις

mysite

Γιατί ξυπνάς με καταρροή, ή βουλωμένη μύτη το πρωί

alexpap