Image default
Διατροφή

Φράουλες, το ανοιξιάτικο φρούτο με υψηλή διατροφική αξία

Οι φράουλες αποτελούν ένα από τα αγαπημένα φρούτα της άνοιξης με το χαρακτηριστικό άρωμα και τη γλυκιά τους γεύση. Παράλληλα, προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, ενισχύοντας σημαντικά τη θρεπτική αξία του διαιτολογίου μας.

Ειδικότερα, οι φράουλες διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και αποτελούν πολύ καλή επιλογή για να καλύψουμε τις ημερήσιες ανάγκες μας αυτή την εποχή.

Η βιταμίνη C ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και ασκεί ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, προστατεύοντας τα κύτταρα του οργανισμού από την επιβλαβή δράση των ελευθέρων ριζών. Ενδεικτικά, 1 φλιτζάνι φράουλες, δηλαδή περίπου 8 μέτριες φράουλες, είναι αρκετή ποσότητα, ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα σε βιταμίνη C.

Από την άλλη, η θρεπτική αξία της φράουλας ενισχύεται και από την παρουσία φυτικών ινών, φυλλικού οξέος, μαγγανίου, καλίου, καθώς και ισχυρών αντιοξειδωτικών συστατικών, όπως το ελλαγικό οξύ και ορισμένα φλαβονοειδή, που σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία φαίνεται ότι ασκούν καρδιο-προστατευτική, αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση.

pronews.gr

Related posts

Έρευνα: Πόσοι καφέδες την ημέρα μας προστατεύουν από καρκίνο & καρδιοπάθειες

mysite

Ποιοί είναι οι τέσσερις λόγοι-έκπληξη που πρέπει να καταναλώνουμε λαχανικά

alexpap

Οι τροφές αυτές καλύπτουν τις διατροφικές ανάγκες ενός καπνιστή

mysite

15 τροφές για εσένα που θες να αδυνατίσεις

mysite

5 λόγοι για να εντάξετε το φαγόπυρο στη διατροφή σας

Φυτικό Vs Ζωικό γάλα, ποιο είναι το πιο θρεπτικό

victoria.exnet