Image default
Διατροφή

Φράουλες, το ανοιξιάτικο φρούτο με υψηλή διατροφική αξία

Οι φράουλες αποτελούν ένα από τα αγαπημένα φρούτα της άνοιξης με το χαρακτηριστικό άρωμα και τη γλυκιά τους γεύση. Παράλληλα, προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, ενισχύοντας σημαντικά τη θρεπτική αξία του διαιτολογίου μας.

Ειδικότερα, οι φράουλες διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και αποτελούν πολύ καλή επιλογή για να καλύψουμε τις ημερήσιες ανάγκες μας αυτή την εποχή.

Η βιταμίνη C ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και ασκεί ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, προστατεύοντας τα κύτταρα του οργανισμού από την επιβλαβή δράση των ελευθέρων ριζών. Ενδεικτικά, 1 φλιτζάνι φράουλες, δηλαδή περίπου 8 μέτριες φράουλες, είναι αρκετή ποσότητα, ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα σε βιταμίνη C.

Από την άλλη, η θρεπτική αξία της φράουλας ενισχύεται και από την παρουσία φυτικών ινών, φυλλικού οξέος, μαγγανίου, καλίου, καθώς και ισχυρών αντιοξειδωτικών συστατικών, όπως το ελλαγικό οξύ και ορισμένα φλαβονοειδή, που σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία φαίνεται ότι ασκούν καρδιο-προστατευτική, αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση.

pronews.gr

Related posts

Τα καρύδια μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο στο έντερο

mysite

Οι ευεργετικές ιδιότητες του γιαουρτιού

mysite

Τα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά χρήσιμο εργαλείο στη διαχείριση του βάρους

mysite

Δίαιτα αποτοξίνωσης: Το πιο ασφαλές και αποτελεσματικό πρόγραμμα 3 ημερών

mysite

Μαγνήσιο: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για αυτό και τις τροφές το προσφέρουν.

vasilis.exnet

Σε τι μας ωφελεί μια μπύρα την ημέρα

mysite