Image default
Uncategorized Διατροφή

5 προβλήματα υγείας του καλοκαιριού και πως να τα λύσετε μέσα από τη διατροφή σας

Τώρα που το καλοκαίρι ήρθε, μαζί του θα έρθουν και μερικά από τα κλασσικά προβλήματα υγείας που προκύπτουν αυτήν την εποχή κάθε χρόνο. Δεν πρόκειται φυσικά για κάτι υπερβολικά σοβαρό, αλλά για θέματα αντιμετωπίσιμα με συμβουλές από τον φαρμακοποιό σας. Αντί όμως να βρεθείτε σε αυτήν την θέση και να δυσκολέψετε τις διακοπές σας, διαβάστε με ποιες τροφές μπορείτε να θωρακίσετε τον οργανισμό σας, ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες για την εμφάνιση αυτών των εκνευριστικών θεμάτων.

Κυστίτιδα: Ιδιαίτερα αποτελεσματικά στην θεραπεία της κυστίτιδας και την πρόληψη της ουρολοίμωξης είναι τα κράνμπερις, χάρη στο οξύ που περιέχουν, αλλά και την ουσία τανίνη, η οποία εμποδίζει τα μικρόβια να κολλήσουν στον επιθηλάκιο ιστό των οργάνων του ουροποιητικού συστήματος. Η δεύτερη λύση είναι τα θαλασσινά οστρακοειδή, όπως τα στρείδια, τα μύδια και τα καβούρια, λόγω του ψευδαργύρου που περιέχουν και που λειτουργεί σαν αντιβακτηριακό.

Ημικρανίες: Σε αυτήν την περίπτωση χρειάζεται να πίνετε πολύ νερό, καθώς μια βασική αιτία των πονοκεφάλων είναι η αφυδάτωση. Από τροφές, προτιμήστε μπανάνες, σπανάκι, αμύγδαλα και brazil nuts, οι οποίες περιέχουν μαγνήσιο, μια ουσία που αν λείπει από τον οργανισμό ευθύνεται για την εμφάνιση χρόνιων πονοκεφάλων. Μια άλλη ουσία που μπορεί να βοηθήσει στη λύση αυτού του προβλήματος είναι η βιταμίνη B2 ή ριβοφλαβίνη, που υπάρχει στο τυρί, το κοτόπουλο (στήθος), το συκώτι και στη μαγιά της μπίρας. Επιπλέον και το τζίντερ ή αλλιώς πιπερόριζα μπορεί να σας σώσει.

Έρπης: Το κοτόπουλο αποτελεί μια καλή λύση για αυτό το πρόβλημα, καθώς περιέχει ουσίες όπως η λυσίνη, ένα αμινοξύ που καταπολεμά ιώσεις σαν αυτή του έρπη, οι οποίες μπορούν να “φουντώσουν” από την έκθεση στον ήλιο. Άλλες τροφές που περιέχουν αρκετή ποσότητα αυτής τους ουσίας είναι η γαλοπούλα, το τυρί και τα κινέζικα όσπρια mung beans. Μια καλή εναλλακτική είναι τα πορτοκάλια και οι κόκκινες πιπεριές, που περιέχουν βιταμίνη C, η οποία αδρανοποιεί τον ιό του έρπη.

Εγκαύματα: Εδώ χρειάζονται τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Ε, όπως τα αμύγδαλα, οι ηλιόσποροι και το ελαιόλαδο, αλλά και όσες περιέχουν αρκετό ψευδάργυρο, όπως το κοτόπουλο και τα στρείδια. Και οι δυο αυτές ουσίες συμβάλουν στην ανάπλαση του δέρματος, ενώ η βιταμίνη Ε προλαμβάνει τυχόν φλεγμονές από τα εγκαύματα. Διαφορετικά, μπορείτε να προτιμήσετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και σε πρωτεΐνες, όπως τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, οι φράουλες, οι κόκκινες πιπεριές, αλλά και να τρώτε καθημερινά κρέας ή ψάρι, γιαούρτι και αβγά.

Αλλεργική ρινίτιδα: Οι τροφές που πρέπει να καταναλωθούν σε αυτήν την περίπτωση, είναι όσες έχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, σαν τα εσπεριδοειδή, τις φράουλες, τα μούρα και τις κόκκινες πιπεριές. Εκτός από όλες τις θρεπτικές ουσίες που περιέχουν αυτά τα προϊόντα, μειώνουν και τα επίπεδα της ισταμίνης στον οργανισμό, κάτι που οδηγεί στην πρόληψη της ρινικής καταρροής. Διαφορετικά φάτε μήλα, τα οποία διαθέτουν την ουσία κερσετίνη, που είναι γνωστή για την αντιισταμινική της δράση και η οποία βρίσκεται και στο μπρόκολο και τα κόκκινα κρεμμύδια.

e-radio.gr

Related posts

Τα τρόφιμα που μας βοηθάνε να έχουμε αρκετή ενέργεια μέσα στη μέρα

adrianos.exnet

Τοξοπλάσμωση

mysite

Βρώμη -Avena Sativa, περιγράφεται και ως “Viagra της Φύσης”

alexpap

Η διατροφή στην Πολλαπλή Σκλήρυνση

alexpap

Τα επιτρεπτά όρια κατανάλωσης ζάχαρης και οι ” τροφές – παγίδες “

adrianos.exnet

Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε για να έχουμε ένα θρεπτικό και υγιεινό πρωινό

adrianos.exnet