Image default
Ειδήσεις - Νέα

Πέντε χρήσιμες συμβουλές για πιο υγιεινή διατροφή το Φθινόπωρο

D3EF14CFCA4E15E309DB720DBD247C64

Με πέντε απλούς τρόπους μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά τη διατροφή και την υγεία σας φέτος το Φθινόπωρο.

1. Ελαττώστε το αλάτι
Μειώστε τις ποσότητες αλατιού που προσθέτετε στα φαγητά σας. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ποικιλία μπαχαρικών.

2. Αυξήστε τις φυτικές ίνες
Η πρόσληψη φυτικών ινών βοηθάει το έντερο να λειτουργεί καλύτερα και να αποφεύγονται τα φουσκώματα και η δυσκοιλιότητα. Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες αποτελούν τα λαχανικά, τα φρούτα, όσπρια και τα προϊόντα ολική άλεσης.

3. Πείτε ναι στα λιπαρά ψάρια
Φροντίστε 1 ή 2 φορές την εβδομάδα να καταναλώνετε λιπαρά ψάρια όπως ρέγκα, σκουμπρί ή σολομό.

4. Πίνετε άφθονα υγρά
Καταναλώστε καθημερινά μεγάλη ποσότητα νερού και άλλων υγρών. Σκοπός είναι να μην αφυδατώνεται ο οργανισμός.

5. Ασκηθείτε τακτικά
 2 ή 3 φορές την εβδομάδα φροντίστε να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή να κάνετε ένα μεγάλο περίπατο με γρήγορο βήμα.

Πηγη

Related posts

Δωρεάν προληπτικός έλεγχος για καρκίνο του παχέος εντέρου

mysite

Το ρόφημα που καθαρίζει τις αρτηρίες

mysite

Αιμορραγικός πυρετός Ebola στη Δυτική Αφρική

mysite

Ντομάτα-5 λόγοι για να την εντάξετε στη διατροφή σας

mysite

Άτονα έλκη και η θεραπεία της χρόνιας φλεβικής ανεπάρκειας

mysite

Τι πρέπει να γνωρίζω για τη αποκόλληση του αμφιβληστροειδούς

mysite

Leave a Comment