Πως να κάνετε καλύτερο Σεξ..

09/01/2015 09:49
Πως να κάνετε καλύτερο Σεξ..

epta trofes gia kalytero sex

Και η θερμοκρασία… ανεβαίνει!
Για να αναγεννήσετε την πεσμένη σας… λίμπιντο και να δώσετε μια νέα πνοή στα σεντόνια της κρεβατοκάμαράς σας, πρέπει πρώτα να ξεκινήσετε από… την κουζίνα!
Μην πάει ο νου σας στο πονηρό… αυτό το αφήνουμε για τη συνέχεια!

 

Όλα ξεκινούν από το στομάχι!

Γι’ αυτό κι εσείς πρέπει να φροντίσετε να φάτε τις κατάλληλες τροφές, που θα σας δώσουν την απαραίτητη ενέργεια και… ώθηση και θα ανεβάσουν τη λίμπιντο στα ύψη!

«Υπάρχουν πολλά στοιχεία, που δείχνουν ότι ορισμένες βιταμίνες και ουσίες που περιέχονται σε συγκεκριμένα τρόφιμα, μπορούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική λειτουργία και τη σεξουαλική εμπειρία γενικότερα» αναφέρει η γιατρός Jennifer R. Berman σε δημοσίευμα του health.com.

Δείτε παρακάτω μερικές τροφές που μπορούν να… βάλουν «φωτιά» στο κρεβάτι σας!

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο θεωρούνται εξαιρετικά αφροδισιακά, χάρη στα ακόρεστα λιπαρά που περιέχουν και τη χαμηλή περιεκτικότητά τους σε κορεσμένα λιπαρά, τα οποία κάνουν καλό στην υγεία της καρδιάς και των αγγείων.

Οτιδήποτε βελτιώνει κι ενισχύει την υγεία της καρδιάς και βοηθά στη ροή του αίματος… στα «σωστά» σημεία, μόνο καλό μπορεί να κάνει στη σεξουαλική υγεία!
sexfood avokanto

Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα αυξάνουν το πάθος, ενεργώντας ως σεξουαλικά διεγερτικά, ενώ βοηθούν και εκείνους που αντιμετωπίζουν προβλήματα γονιμότητας. Όπως τα σπαράγγια, τα αμύγδαλα είναι πολύ θρεπτικά και περιέχουν διάφορα ιχνοστοιχεία, που είναι σημαντικά για τη σεξουαλική υγεία και την αναπαραγωγή, όπως ψευδάργυρο, σελήνιο και βιταμίνη Ε.
sexfood3 amigdala

Φράουλες

Οι φράουλες αποτελούν εξαιρετική πηγή φολικού οξέος, μια βιταμίνη Β που όπως αναφέρει μια έρευνα από το πανεπιστήμιο Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνια, βοηθά στη αποφυγή των γενετικών ανωμαλιών στις γυναίκες και στην αύξηση της ποσότητας του σπέρματος στους άντρες.
sexfood4 fraoules

Θαλασσινά

Τα θαλασσινά είναι τα πιο γνωστά αφροδισιακά σε όλον τον κόσμο. Είναι μία από τις καλύτερες πηγές ψευδαργύρου, ο οποίος ενισχύει τη λίμπιντο. Ακόμη, είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς.
sexfood5 thalasina

Ρόκα
Έρευνες έχουν δείξει ότι τα ιχνοστοιχεία και τα αντιοξειδωτικά που περιέχονται σε σκούρα, φυλλώδη λαχανικά είναι απαραίτητα για τη σεξουαλική υγεία, γιατί αποτρέπουν την απορρόφηση μερικών από τους περιβαλλοντικούς ρύπους, οι οποίοι μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη λίμπιντο.
sexfood6 roka

Σύκα
Τα σύκα είναι πλούσια σε διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγεία της καρδιάς.
sexfood7 syka

Εσπεριδοειδή
Οποιοδήποτε «μέλος» αυτής της κατηγορίας φρούτων αποτελεί εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμίνης C και φολικού οξέος –όλα απαραίτητα για την αναπαραγωγική υγεία των ανδρών.
sexfood1 esperiohdh


πηγή

Leave a Reply