Image default
Ειδήσεις - Νέα

Τα διατροφικά οφέλη του αγαπημένου μας, νηστίσιμου γλυκού!

xalvas diatrika ofelh

Λόγω του σουσαμιού αλλά και των ξηρών καρπών που συνήθως περιέχει, ο χαλβάς βρίσκεται ψηλά στη λίστα των υψηλής διατροφικής αξίας τροφών. Γι΄ αυτό και συγκαταλέγεται στις βασικές τροφές της σαρακοστής!

Που βοηθά η κατανάλωση του;
Στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος αφού περιέχει πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.
Στο μεταβολισμό λόγω των συνενζύμων και των βιταμινών που περιέχει.
Στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος λόγω των βιταμινών Β1, Β2 και νιασίνης.
Στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και τη διατήρηση της οστικής μάζας επειδή περιέχει ασβέστιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο.
Λόγω του σεληνίου και της βιταμίνης Ε, θεωρείται μια από τις πιο αντιοξειδωτικές τροφές κατά του καρκίνου.

Και από θερμίδες;
Οι θερμίδες που αποδίδει ο χαλβάς εμπορίου υπολογίζονται από 350-450 ανάλογα με την περιεκτικότητά του σε ξηρούς καρπούς ή σοκολάτα ανά 100 γραμμάρια.

Πηγή

Related posts

Σοβαροί κίνδυνοι για την υγεία εξαιτίας του παθητικού καπνίσματος.

mysite

Ιχθυέλαια – Χημειοθεραπείες : Ποιά είναι η σχέση τους;

mysite

Δύο νέες μελέτες αποκαλύπτουν το μυστικό για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας.

mysite

Αποξηραμένα φρούτα και καρποί: όσα μας προσφέρουν

mysite

Καρκίνος: Τα σημάδια που πρέπει να προσέξετε

mysite

Εύκολο αδυνάτισμα με βότανα

mysite

Leave a Comment