Image default
Ειδήσεις - Νέα

Τρόποι αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας

fouskomeni koilia

Δυσκοιλιότητα. Ναι, αυτό το άβολο θέμα θα πρέπει να αναλυθεί. Κάθε πρόβλημα έχει και λύση, για αυτόν ακριβώς το λόγο βγάλτε μολύβι και χαρτί και σημειώστε τα 6 tips που θα σας σώσουν!

1. Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην ευκολότερη αφόδευση, μιας και αυξάνουν τον όγκο των κοπράνων. Εντάξτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τις ακόλουθες τροφές: Ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη, φρούτα, ξηρά φασόλια, μούσλι, λαχανικά και αποξηραμένα δαμάσκηνα.
2. Νερό το μαγικό: Πρόσφατες μελέτες απέδειξαν πως η μειωμένη πρόσληψη υγρών συσχετίζεται με αυξημένη εμφάνιση δυσκοιλιότητας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο φροντίστε να πίνετε άφθονη ποσότητα νερού, πράσινου τσαγιού και φυσικών χυμών.
3. Γυμναστική: Αν θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα θα πρέπει να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας. Η καθημερινή γυμναστική βοηθά στην ενεργοποίηση και καλή κινητικότητα του εντέρου.
4. Ναι στα προβιοτικά: Αυξήστε την κατανάλωσή τους, καθώς βοηθούν στη διατήρηση της εντερικής χλωρίδας. Γιαούρτι, γάλα, τυρί και ξινόγαλο θα πρέπει να καταναλώνονται επί καθημερινής βάσεως.
5. Στην… υγειά σας: Πιείτε καφέ. Κι όμως, η αγαπημένη σας συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το πρόβλημά σας, μιας και ο καφές διευκολύνει την κίνηση των μυών του παχέος εντέρου. Προσοχή: Μην τον υπερκαταναλώνετε.
6. Θαυματουργά βότανα: Γλυκόριζα, λιναρόσπορος, χαμομήλι, βαλεριάνα κάνουν θαύματα. Φτιάξτε αφέψημα με ένα από τα προαναφερθέντα ή μασήστε ένα στικ γλυκόριζας.

Πηγή

Related posts

Πως να αποφύγεις τον έρπη στα χείλη

mysite

Σύμμαχο της χημειοθεραπείας αποτελεί η άσκηση

mysite

Πώς να περιποιούμαστε το σώμα μας το χειμώνα

mysite

Βότανα: Πώς συμβάλλουν στην πνευματική και ψυχική υγεία;

mysite

Τα τεχνητά γλυκαντικά αλλάζουν τον μεταβολισμό και αυξάνουν το «ζάχαρο»

mysite

Βότανα για πόνους περιόδου

mysite

Leave a Comment