7 τρόποι για να βελτιώσεις την καθημερινότητά σου

12/01/2015 06:51
7 τρόποι για να βελτιώσεις την καθημερινότητά σου

tropoi veltiwsh kathimerinothtas

Όταν έρχεται η στιγμή να σκεφτούμε πως πρέπει να έχουμε μια πιο υγιή ζωή, στο μυαλό των περισσότερων, κάτι τέτοιο μεταφράζεται ως τεράστιες αλλαγές σε ό, τι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα να κάνουμε. Ωστόσο, η πιο εφικτή και αποδοτική στρατηγική είναι ακριβώς… το αντίθετο. Οι μακροχρόνιες αλλαγές στις συνήθειές σου, μπορούν να έρθουν μόνο βήμα βήμα, μέσα από απλές και μικρές βελτιώσεις στην καθημερινότητά σου. Παρακάτω θα βρεις 7 εύκολους τρόπους, που μπορείς να ακολουθήσεις από σήμερα κιόλας για να αποκτήσεις και εσύ ένα πιο υγιές αύριο χωρίς καν να το αντιληφθείς και να κοπιάσεις γι’ αυτό.

1.Aφιέρωσε αρκετό χρόνο στην… τουαλέτα
Ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως ίσως θα καθυστερήσεις λίγα λεπτά παραπάνω να φτάσεις στη δουλειά σου, μην παραλείπεις να επισκέπτεσαι κάθε πρωί την τουαλέτα. Αν έχεις την επιθυμία να το κάνεις, δεν είναι καθόλου υγιές για τον οργανισμό σου να μην αδειάζεις το έντερό σου, αφού όταν τα κόπρανα παραμένουν εκεί για αρκετή ώρα, γίνονται πιο ξηρά και σκληρά, με αποτέλεσμα όταν αποφασίσεις εσύ –και όχι ο οργανισμός σου- να πας στην τουαλέτα, να υποφέρεις και να πονάς.

2.Κατανάλωσε περισσότερο καφέ
Μπορεί να έχει τα κακά του, ωστόσο ο καφές αποτελεί αγαπημένη συνήθεια που μάλιστα μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία σου. Έτσι, με μια απλή και καθημερινή σου πράξη, θα κατορθώσεις να πετύχεις θετικά αποτελέσματα όπως η βελτίωση της πνευματικής σου απόδοσης, αλλά και η προστασία του οργανισμού σου, αφού το ρόφημα αυτό αποτελεί ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό.

3.Σκούπισε τα πόμολα του γραφείου/σπιτιού σου

Μπορεί να ακούγεται ως μια απλή οικιακή δουλειά, ωστόσο τα οφέλη στην ρουτίνα σου είναι σημαντικά, αφού αυτός που άνοιξε πριν από εσένα την πόρτα μπορεί να είναι κρυωμένος, με αποτέλεσμα όταν εσύ ακουμπήσεις το ίδιο σημείο να κολλήσεις τον ιό πανεύκολα. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες ένας ιός μπορεί να μεταφερθεί σε περισσότερους από τους μισούς επισκέπτες ενός μέρους, μέσα σε λίγες μόνο ώρες. Οπότε φρόντισε να διατηρείς τη σωστή υγιεινή απολυμαίνοντας σημεία που αγγίζουν πολλά άτομα, όπως τα πόμολα.

4.Χαμογέλασε στους γύρω σου
Το χαμόγελο δεν μπορεί μονάχα φτιάξει τη διάθεση, τη δική σου αλλά και των γύρω σου, αλλά έχει αποδεδειγμένα και πολλά οφέλη στην υγεία σου. Ένα από αυτά, η μείωση των αυξημένων καρδιακών παλμών αλλά και του στρες, όταν βρίσκεσαι σε περιόδους αυξημένης πίεσης.

5.Πρόσθεσε στον καφέ σου λάδι καρύδας
Εάν ψάχνεις να βρεις μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση από τη ζάχαρη, το καλύτερο που μπορείς να προσθέσεις στον πρωινό καφέ σου είναι λάδι καρύδας. Μπορεί η ιδέα να σου ακούγεται παράξενη, ωστόσο, είναι υγιεινό για τον οργανισμό σου και ένα κουταλάκι αρκεί για να διατηρήσει τα κατάλληλα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου για ολόκληρη τη μέρα.

6.Μην εμποδίζεις το χασμουρητό σου
Μπορεί να μην είναι και το ωραιότερο και πιο ευγενικό θέαμα, ωστόσο, μπορείς με πολλούς διακριτικούς τρόπους να αφήσεις τον εαυτό σου να ανανεωθεί και να εκτονωθεί μέσω του χασμουρητού. Η διαδικασία αυτή σε βοηθά να οξυγονώσεις τον εγκέφαλό σου και κατ’ επέκταση να βελτιώσεις την απόδοση και την εγρήγορσή σου στη δουλειά σου.

7.Αγκάλιασε τους φίλους και συγγενείς σου
Και τι ποιο ευχάριστο από μια αγκαλιά σε αυτούς που αγαπάς; Συσφίγγεις τις σχέσεις σου, νιώθεις ομορφότερα αλλά και είσαι… υγιέστερη. Ο λόγος; Τα χάδια αυξάνουν τα επίπεδα της ορμόνης ωκυτοκίνης, που με τη σειρά της, μειώνει την συγκέντρωση ορμονών του στρες αλλά και τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης. Για το λόγο αυτό, μην παραλείπεις να αγκαλιάζεις το σύντροφό σου, τους γονείς ή τα αδέρφια σου. Είναι από τα λίγα πράγματα που μπορούν να σου προσφέρουν μόνο οφέλη και χαρά.

Πηγή

Leave a Reply